wlaściwe miejsce na podnośnik żabkowy?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jf515
    Classic
    • 2014
    • 7

    wlaściwe miejsce na podnośnik żabkowy?

    Zamieszczone przez Trigger
    (...)
    Co do terminu zlotu to może być problem. Na święta dostałem fajny prezent w postaci ostrej grypy żołądkowej. Jak się wykupuje to będzie si.
    Bo się kolega nie zakonserwował odpowiednio
    A w monopolowych tyle "antybiotyków" rodem ze Szkocji było w promocyjnych cenach z okazji świąt - wiem, bo sam się leczę od dobrych kilku godzin , w końcu nie ma nic lepszego na rozgrzewkę niż dobrze schłodzone procenty :diabelski_usmiech

    PS. Ty się lepiej nie "wykupuj", pieniądze przeznacz na lepsze cele (jw.)- kuRuj się kolego, kuRuj :P
  • kc2ine
    Ambiente
    • 2012
    • 134

    #2
    wlaściwe miejsce na podnośnik żabkowy?

    Witam,
    Kupilem wlasnie podnosnik hydrauliczny 2.5 tony i bede zmienial kola
    ale nie chce zniszczyc tego miejsca na laczeniu blach ktore sluzy na podnosnik fabryczny. Zauwazylem ze jest przy kazdym kole pod podwoziem zaslepka plastikowa zakrywajaca okragly otwor. Slyszlaem ze jest to dobre miejsce na podlozenie gumy w to miejsce
    i mozna uzywac bezpiecznie podnosnika zabkowego. Kupilem krazek hokejowy do tego. Chcialem sie tylko upewnic czy to potwierdzacie, dzieki.

    Komentarz

    • aronus
      Rider
      • 2008
      • 643
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Re: wlaściwe miejsce na podnośnik żabkowy?

      Ja kupiłem sobie taką gumę na łapę podnośnika:
      Oferujemy wyroby gumowe takie jak: uszczelki samochodowe,chłodni,krawędziowe,poduszki, wibroizolatory,nakładki podnośników,odboje,węże,o ringi. Konkurencyjne ceny!!!

      Dorobiłem sobie deseczkę (wymiary około 3x4x12cm, dokładnie nie pamiętam), którą podkładam pod podłogę zaraz za łączeniem blach na progu w miejscu gdzie powinno się podnosić oryginalnym podnośnikiem, bo głównym podparciem oryginalnego podnośnika jest właśnie podłoga zaraz za łączniem tych blach.

      Komentarz

      • dziadekk
        Rider
        • 2011
        • 355
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Krążek do hokeja jest twardy, chyba nie ma bezpiecznego sposobu na progi. Do żaby są specjalne gumowe nakładki, a najlepszym miejscem podparcia jest wahacz każdego koła. Nie trzeba długo kiprować, bo podnosisz wahacz z kołem. Progi zawsze będą wrażliwe na uszkodzenia. Drugie auto tak obsługuję i jest ok.

        Komentarz

        • kc2ine
          Ambiente
          • 2012
          • 134

          #5
          Zamieszczone przez dziadekk
          Krążek do hokeja jest twardy, chyba nie ma bezpiecznego sposobu na progi. Do żaby są specjalne gumowe nakładki, a najlepszym miejscem podparcia jest wahacz każdego koła. Nie trzeba długo kiprować, bo podnosisz wahacz z kołem. Progi zawsze będą wrażliwe na uszkodzenia. Drugie auto tak obsługuję i jest ok.
          no wlasnie dlatego ja nie pisalem o progach tylko o miejscu za progami gdzie sa te tajemnicze zaslepki z otworami. Chce sie upewnic czy to miejsce rzeczywiscie jest do tego przewidziane.
          Na filmiku tutaj widac ze to miejscje uzywaja do wsadzenia specjalnych korkow z gumy i podnosza na tym auto żabka. To jest na przykladzie golfa ale identyczne sa w octavi:


          W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


          [ Dodano: Czw 01 Maj, 14 12:57 ]
          ok, wlasnie uzylem tego miejsca przy tylnim kole, ladnie auta sie podnnioslo i z powodzeniem wymienilem kolo. Podlozylem pod glowe żabki krazek hokejowy i zadnych proboemow, nic sie nie wgielo.

          Przy przednich kolach jest troche gorzej bo trzeba taka plastikowa zaslepke oderwac a jak na razie po dobroci mi nie chce zejsc a nie chce jej zlamac...

          Komentarz

          • Andrzej.P
            RS
            • 2011
            • 1516
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            kc2ine, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=73234
            Podobny wątek + zdjęcia miejsc podparcia podnośnika.
            Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
            FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

            Komentarz

            • kamel1980
              Rider
              • 2009
              • 304

              #7
              Zamieszczone przez kc2ine
              Na filmiku tutaj widac ze to miejscje uzywaja do wsadzenia specjalnych korkow z gumy i podnosza na tym auto żabka. To jest na przykladzie golfa ale identyczne sa w octavi:
              https://www.youtube.com/watch?v=MMS2fUDiWhU
              kc2ine te wsporniki były montowane oryginalnie w Audi S3.
              Poniżej masz numery OEM kompletu do O2 / Golfa V itp:
              - 4 x guma przód i tył - 8N0 804 583
              - 2 x trzpień plastikowy tył - 8P0 802 847
              - 1 x trzpień plastikowy z osłoną przód prawy 8P0 802 846
              - 1 x trzpień plastikowy z osłoną przód lewy 8P0 802 845

              W starszych wersjach stosowane były trzpienie niższe o nr 8N0 803 855. W zasadzie nie różnią się niczym poza wysokością, więc chowają się całe w gumie.
              Tego typy trzpienie można zastosować również z przodu, jednak wtedy pozostanie dziura w osłonie podwozia, co brzydko wygląda

              Zerknij sobie np. tu: http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=33159
              A tu zobaczysz o co mi chodziło z tymi brzydkimi otworami: http://forums.vwvortex.com/showthrea...CS-Really-Work

              Komentarz

              Pracuję...